Reklamace a vrácení zboží

Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na e-mail  agrexim@agrexim.cz                  

 

Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)                  

Vrátit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním stavu, a to nejpozději do 14 dní od zakoupení zboží . Zboží zašlete klasickým balíkem na adresu AGREXIM spol. s r.o., Vrcha 168, 50601 Jičín. . Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku!  Částka za vrácené zboží bude odeslána nejpozději do 10 pracovních dní . Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách. .                 


VZOR FORMULÁŘE K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:

Oznámení o odstoupení od smlouvy
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží: 
........................................................................................................................................

Datum objednání zboží: 
........................................................................................................................................

Jméno a příjmení kupujícího spotřebitele:
........................................................................................................................................

Adresa kupujícího spotřebitele:
........................................................................................................................................

Číslo objednávky: 
........................................................................................................................................
      
Číslo prodejního dokladu: 
........................................................................................................................................

Kupní cena má být vrácena bezhotovostním převodem na bankovní účet číslo:
................................................ /........................

Podpis kupujícího spotřebitele (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):
........................................................................................................................................

Datum: .........................................................
 
 
 
 
 
 

 

 


 

Reklamace


Zboží k reklamaci zašlete klasickým balíkem na adresu AGREXIM spol. s r.o., Vrcha 168, 50601 Jičín.. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. 
Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku! 
Nákupní košík

Košík je prázdný

Facebook
Poslední navštívené produkty
  • Doposud jste žádný produkt nenavštívil(a).
 
Platební brána ComGate:  https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
0
 
 
© Úvodní stránka | www.agrexim.cz