Reklamace a vrácení zboží
Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na e-mail agrexim@agrexim.cz
Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)
Vrátit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním stavu, a to nejpozději do 14 dní od zakoupení zboží . Zboží zašlete klasickým balíkem na adresu AGREXIM spol. s r.o., Vrcha 168, 50601 Jičín. . Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Částka za vrácené zboží bude odeslána nejpozději do 10 pracovních dní . Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách. .VZOR FORMULÁŘE K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:
........................................................................................................................................
Datum objednání zboží:
........................................................................................................................................
Jméno a příjmení kupujícího spotřebitele:
........................................................................................................................................
Adresa kupujícího spotřebitele:
........................................................................................................................................
Číslo objednávky:
........................................................................................................................................
Číslo prodejního dokladu:
........................................................................................................................................
Kupní cena má být vrácena bezhotovostním převodem na bankovní účet číslo:
................................................ /........................
Podpis kupujícího spotřebitele (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):
........................................................................................................................................
Datum: .........................................................
Reklamace
Zboží k reklamaci zašlete klasickým balíkem na adresu AGREXIM spol. s r.o., Vrcha 168, 50601 Jičín.. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail.
Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku!